mandag, september 01, 2008

Schterke menn


I dag tidlig såg eg at Vladimir Putin hadde redda eit TV-team frå å bli angrepne av ein sibisk tiger ved kjapt å fyre av ei bedøvelsespil mot dyret. Den tøffingen!

Dette var så pass tøfft at eg vurderte å skrive eit liten notis med innhaldet at dette kunne ingen norske statsleierar ha gjort etter han. Sponheim kunne ha prøvd, men for det første er han ingen statsleiar, og for det andre hadde han antakelig bomma.

Denne posten slo eg frå meg. Det vart for søkt. Under pari.

Men så såg eg dette. Jeger-jens har skutt sitt første dyr. Ringduer. I bakhaldsangrep.

Det er ingen tvil om at Kreml allereie veit om dette, og at Jonas no kan gå inn i nordområdeforhandlingane med rak rygg! Dei geopolitiske rengverknadane vert utvilsomt viktige.

K. "Nakkim" West

Ingen kommentarer: