søndag, februar 14, 2010

Kva skjer om dagen? Det sig avgarde. Eg har lest lite bøker etter jul - byrja på mange og avslutta få. Eg byrja på "Ute av verden", debutboka til Knausgård, i påvente av "Min kamp 4", men det gav solid Knausgård-overdose.

Ellers har eg jo byrja å lese bibelen i ein slags Georg Johannesensk tanke om at det er bra å lese bøker frå eit anna tankesett enn det vi lever vårt daglige liv i. Sjølv om bibelen har forma dette tankesettet.

Også går det jo an å drikke seg full på Kvarteret igjen! I går vart eg av alle ting kasta ut - det er første gong. Eg tenkte med meg at no har dei senka krava for utkasting, men så lang tid som eg brukte på heimvegen var det sikkert fair.

Ellers så vert det mykje buldring om dagen. Det er kjekt.

Også kom denne artikkelen ut i helga. Det er jo hyggelig.

Ingen kommentarer: