lørdag, mai 31, 2008

Drikking, dikting og dykking...

Mai i Bergen har ein tendens til å slå til på sitt vakraste når K.West sit og svettar over ein eller eksamen eller innleveringsfrist av eit eller anna slag. Så også i år. Men eg kan no sjå meg tilbake godt nøgd med eit produktivt halvår sann forskningsmessig.

Det er no eit år sidan eg leverte master ved Universitetet i Bergen, og eg har sidan då jobba i same forskningsgruppe som vitskaplig assistent i ei gruppe som jobbar med (noko som kanskje kan knyttast til) kreftforsking.

Dettte har også gitt ein fin smak på korleis forsking i Noreg fungerar (og med det ei forståing for kvifor det ikkje har vore fleire norske nobelprisvinnarar opp gjennom tidene, om ein kan nytte det som mål på noko).

Dessutan har eg merka at eg framleis trivst på universitetet, sjølv om eg også ser at universitetet ikkje er ein perfekt stad på jorda.

Men den komande veka er det diverse søknadsfristar til forlenga stillingar, og nye driftsmidlar for forskingsrådet, kreftforeininga med meir. Dei siste vekene har difor gått med på å stable på beina ein artikkel til innsending til eit tidsskrift, slik at ein kan vise til at her skjer det ting - her forskast det! Dette har vore veldig kjekt, men no må sangen få sitt.

Og med eit frekkkt bokstavrim går vi inn i sommar-månedane, og vi registrerer at
- det framleis er fint vær
- at buldreveggane på Ormhilleren er fortreffelige også i 23 grader C
- at den varme perioden har ført til at dagsvermaren vart observert på Ormhilleren. Den har eg vore på jakt etter i fleire år.
- at eg må ta med håv og eter neste gong eg er på Sotra
- at KIZZ spelar i Bergen i morga
- at eg er starchild på KIZZ-konsert i morga

Jaddah..

Ingen kommentarer: